Tel : +33 6 17 06 64 89

Escale de la Jurade

La Jurade - 30120 ROGUES

www.cybevasion.fr/gi19550
GPS : 43.872253 (43°52'20" N) / 3.540847 (3°32'27" E)

Als u uit Montpellier / Ganges of Cazillac komt:
Je kunt door Ganges gaan of door Agonès! je verspilt geen tijd! wanneer u aankomt in Cazillac,.
Of
Ga door St Bauzille de putois, dan Laroque, dan Ganges!(de weg naar Agonès is in aanbouw! tot 30/06/2023)
Dan slaat u niet rechtsaf op de brug (bij de waterval van St Laurent du Minier), maar gaat u rechtdoor en volgt u de kloven van de Vis naar Madières! in tegenstelling tot wat uw GPS u vertelt!
Vervolgens bij de rotonde rechts richting Rogues! kom op de top van de berg, ga het dorp niet in! aan de linkerkant, richting Cirque de Navacelles, volg dan:
La Jurade!Betreed het landgoed door het pad naar de parkeerplaats te volgen!
Als je van Lodeve komt:

Richting Cirque de Navacelles, St Maurice de Navacelles oversteken, afdalen naar Madières,
In Madières, rotonde richting Rogues, ga naar de top, het dorp ligt aan uw rechterhand, u slaat linksaf, richting Cirque de Navacelles, vervolgens volgt u de weg (1km) tot aan een splitsing, slaat u linksaf richting Jurade, 2km, u bent gearriveerd ! betreed het landgoed door het pad naar de parkeerplaats te volgen!
Als je uit Millau komt:
Afrit Cornus (N°48), richting Le Vigan, Alzon,
Passeer het dorp Alzon, ga onder een grote tunnel door, sla na de tunnel rechtsaf richting Blandas, Cirque de Navacelles, volg de weg naar Blandas, steek het dorp over richting Cirque de Navacelles en vervolgens Rogues rechtdoor. 1 km voor het dorp ziet u een weg die zich aan uw rechterkant splitst, daar inslaan richting La Jurade! 2 km, u bent gearriveerd!Betreed het landgoed door het pad naar de parkeerplaats te volgen!